Asianajotoimisto Finsta - Ansa Production
120
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-120,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-4.6,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive

CASET

Asianajotoimisto Finsta

Haaste:

Kuinka erottua lukuisista kilpailijoista pk-seudulla, nostaa brändiarvoa uudelle tasolle sekä lisätä myyntiä?

 

Ratkaisu:

Mainosvideo. Yritys teki kokonaisvaltaisen brändiuudistuksen, jossa video oli yksi osa uudistusta. Mainosvideolla haluttiin henkilöbrändätä yrittäjä sekä luoda elokuvamaisesti erottuva video. Tämä lisäsi Asianajotoimisto Finstan luotettavuutta, lähestyttävyyttä sekä läpinäkyvyyttä. Video toimi ensikontaktina potentiaalisesti ostaville asiakkaisille nettisivuilla sekä sosiaalisessa mediassa. Mainosvideo toimi jatkuvana myynnintyökaluna digitaalisessa markkinoinnissa.

 

Tulokset:

Mainosvideon tulokset ja palaute ylitti kaikki odotukset. Videota markkinointiin pääsääntöisesti sosiaalisessa mediassa (Facebook ja YouTube). YouTubessa video keräsi yli 250,000 näyttökertaa vuoden 2017 loppuun mennessä. Facebookissa video herätteli katsojia etenkin erottuvuudellaan. Yrityksen liiketoiminta kasvoi roimasti vuosina 2016-2017, jossa brändiuudistus ja video oli yksi tärkeä osa sitä.

Asiakas:

Asianajotoimisto Finsta Oy.

Toimeksianto:

Asianajotoimisto Finsta Oy on perinteinen suomalainen asianajopalveluita tuottava toimisto. Yrityksellä oli loppuvuodesta 2016 brändiuudistus, jossa haluttiin keskittää palvelutarjontaa yhä enemmän digitaaliseksi.