Careeria - Ansa Production
122
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-122,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-4.6,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive

CASET

Careeria

Haaste:

Miten ravistella aikaisempia mielikuvia sekä tuoda koulutusvaihtoehtoja nuorille lähestyttävimmiksi ja houkuttelevammiksi?

 

Ratkaisu:

Videosarja. Video todettiin parhaaksi vaihtoehdoksi tavoittaa ja vaikuttaa eri kohderyhmiin, etenkin nuoriin aikuisiin. Asiakastarinavideoita tehtiin yhteensä 6 kpl. Jokaisessa videossa tuotiin aina yksi opiskelijatarina sekä hänen alansa esiin nuorella näkökulmalla.

 

Tulokset:

Videoita kohdemarkkinointiin sosiaalisessa mediassa (Instagram, Facebook ja YouTube). Videot tavoittivat nuoret erinomaisesti. Pelkästään matkailualaa koskeva asiakastarinavideo ylsi Instagramissa sekä Facebookissa yhteensä noin 50,000 näyttökertaan lyhyessä ajassa. Ylivoimaisesti suurin osa näyttökertojen takana olevista katsojista oli potentiaalisia uusia hakijoita koulutukseen. Yrityskuva Careeriasta nousi täysin uudelle tasolle lähestyttäväksi, nuorekkaaksi sekä ketteräksi koulutuspalveluita tarjoavaksi yritykseksi.

Asiakas:

Careeria

Toimeksianto:

Careeria tarjoaa työelämälähtöistä ja käytännönläheistä ammatillista koulutusta nuorille ja aikuisille. Careeria (Edupoli ja Point College yhdistivät voimansa ja 1.1.2019 uusia uria alkoi tarjoamaan Careeria) teki mittavan brändiuudistuksen vuonna 2018. Yritys uudisti muun muassa nimensä, visuaalinen ilmeensä sekä markkinoinnin täysin.