Hamari Auditorium from Finland - Ansa Production
118
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-118,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-4.6,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive

CASET

Hamari Auditorium from Finland

Haaste:

Kuinka lisätä uskottavuutta sekä erottuvuutta viennissä ja sen markkinoinnissa? Miten nostaa yrityksen brändi täysin uudelle tasolle?

 

Ratkaisu:

Mainosvideo. Suomessa oli vuonna 2017 menossa Suomi 100 vuosi ja tämä haluttiin hyödyntää Hamarin brändin rakentamisessa ja globaaleille markkinoille viemisessä. Video todettiin parhaaksi ratkaisuksi vientituotteiden digitaalisessa markkinoinnissa. Videolle valittiin amerikkalaistaustainen ääninäyttelijä, jolla saatiin luotua väkevä mielikuva yrityksestä.

 

Tulokset:

Video mahdollisti lyhyessä ajassa kattavasti ydinliiketoiminnan sekä eri tuotteiden esittelyn erottuvassa valossa. Yrityksen brändiarvo nousi täysin uudelle tasolle. Mainosvideo on jatkuvana työkaluna yrityksen tai tuotteiden esittelyssä, kohdemarkkinoinnissa sosiaalisessa mediassa tai ensivaikutelmana yrityksen nettisivuilla.

Asiakas:

Hamari Auditorium Furniture Solutions Oy.

Toimeksianto:

Hamari Auditorium from Finland toimittaa suomalaisia auditorioratkaisuja ympäri maailman yhteistyössä asiakkaiden ja suunnittelijoiden kanssa. Hamarin liiketoiminnasta noin 70 % on vientiä. Hamari halusi tehostaa markkinointia globaalissa kilpailussa.