Lähitapiola Uusimaa - Ansa Production
100
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-100,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-4.6,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive

CASET

Lähitapiola Uusimaa

Haaste:

Miten saada tuotua esille aitoja asiakkaiden mielipiteitä tunnepainotteisesti? Miten LähiTapiolan potentiaaliset asiakkaat kokisivat LähiTapiolan lähestyttäväksi ja luotettavaksi vaihtoehdoksi?

 

Ratkaisu:

Videosarja. Videon avulla päästiin välittämään parhaiten tunnetila katsojalle sekä tuotua asiakkaat aidosti ja lämpimästi esiin. Asiakastarinavideoita tehtiin yhteensä 4 kpl. Päätettiin tehdä LähiTapiola Uusimaan eri alueista (Porvoo, Järvenpää, Nurmijärvi) yksi oma asiakastarina eli 3 erillistä sekä 1 pitkä video, joka summasi kaikki 3 yhteen.

 

Tulokset:

Videoita levitettiin lukuisissa eri medioissa. Levikkejä olivat pääsääntöisesti sosiaalinen media (Facebook ja YouTube), nettisivut sekä elokuvateatteri, jossa videot lanseerattiin virallisesti osana 125-v juhlavuotta. Lopputuloksena LähiTapiola sai positiivisen palautetulvan sosiaalisessa mediassa sekä ensi-illassa elokuvateatterissa. Yrityksen luotettavuus, lähestyttävyys sekä läpinäkyvyys nousi huipputasolle Uudellamaalla.

Asiakas:

LähiTapiola Uusimaa.

Toimeksianto:

LähiTapiola on vakuutusyhtiö, josta saa kattavia vakuutus, säästämisen sekä sijoittamisen palveluita. LähiTapiola Uusimaa yritys täytti 125 vuotta vuonna 2017. Yhtenä osana juhlavuotta LähiTapiola Uusimaa halusi tuoda asiakkaiden mielipiteitä heistä eri tavoin esille.