One Day In Helsinki - Ansa Production
124
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-124,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-4.6,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive

CASET

One Day In Helsinki

Haaste:

Kuinka luoda luotettava ja hauska henkilöbrändi yrittäjästä? Miten tavoittaa potentiaaliset asiakkaat ulkomailta ja saada heille luotua mielenkiintoinen mielikuva Helsingistä sekä Nikistä?

 

Ratkaisu:

Yritysvideo. Video todettiin äärimmäisen tehokkaaksi keinoksi esitellä Helsinkiä ja Nikiä sekä herättää tunnereaktio katsojassa samaan aikaan. Videon ja sosiaalisen median avulla pystyttiin kohdemarkkinoimaan haluttuihin maihin tai maanosiin, esimerkiksi Aasiaan. Videossa haluttiin tuoda pilke silmäkulmassa myös Suomea esiin ja tavoitteena oli herättää laajalti huomiota.

 

Tulokset:

Yritysvideosta tuli viraalihitti. Videon markkinointikampanja tavoitti Facebook-mainonnassa noin 300,000 näyttökertaa. Ihmiset reagoivat sekä antoivat palautetta globaalisti videoon sekä yritykselle. Nikistä onnistuttiin luomaan erittäin lämmin ja lähestyttävä henkilöbrändi. Yrityksen yhteydenotot ja tilaukset kasvoivat roimasti videokampanjan aikana.

Asiakas:

Onedayinhelsinki Oy.

Toimeksianto:

One Day In Helsinki järjestää uniikkeja matkailuelämyksiä yksityishenkilöille ja ryhmille ympäri Helsingin mielenkiintoisimpia paikkoja. Yritys ja yrittäjä Niki Keinonen halusi saada lisää tilauksia ja ryhmiä ulkomailta sekä henkilöbrändätä hänet myyväksi ja luotettavaksi oppaaksi.